Տեսակետ

  • Ազգային ժողովը՝ 2008-ի մարտի 1-2-ին

    Ազգային ժողովը՝ 2008-ի մարտի 1-2-ին

    2008 թվականի մարտի 1-ի իրադարձություններին հաջորդած մարտի 2-ի ողջ գիշերը Ազգային ժողովն աշխատեց: 2 նիստ գումարվեց. մեկը՝ հատուկ, օրենքի ուժով, երկորդն արտահերթ՝ պատգամավորների նախաձեռնությամբ: Նիստերն սկսվեցին կեսգիշեն անց՝ 00.25-ին, և ավարտվեցին առավոտյան ժամը 6-ին: Նիստը վարող ԱԺ նախագահ Տիգրան Թորոսյանը հրաժեշտ տվեց պատգամավորներին ու ասաց «բարի լույս»:  Մինչև Ազգային ժողովի նիստերը՝ նախագահ Ռոբերտ Քոչարյանը հրամանագիր էր ստորագրել արտակարգ դրություն հայտարարելու մասին: Մանրամասն
  • Հակաէթիկական վիճակ Ազգային ժողովում

    Հակաէթիկական վիճակ Ազգային ժողովում

    6 գումարումների ընթացքում միմյանց վիրավորելու, անպատվելու, միմյանց վրա ձեռք բարձարցնելու, իրար քաշքշելու բազմաթիվ դեպքեր են եղել: Այս շենքում նույնիսկ գլուխ է ջարդվել: Որքան ներքաղաքական կյանքում իրավիճակը լարվել է, այնքան Ազգային ժողովի շենքի ներսում իրար վրա հարձակվելու հավանականությունը մեծացել է: Որքան օրենսդիր մարմնի տարիքն առաջացել է, այնքան կրքերը հանգստացել են, միմյանց վրա բռնություն, ուժ գործադրելու դեպքերը նվազել են, ու վերջին տարիներին առավելապես ականատես էինք լինում ընդամենը խոսքով միմյանց վիրավորելու դեպքերի: Դրանցով հիմնականում աչքի էին ընկնում մականունավոր պատգամավորները: Նրանցից, օրինակ, Թոխմախի ՄՀերը, որ նաև թաղային հեղինակություն է, սպառնացել էր պոկել լրագրողի ծնոտը: Սպառնացել էր, բայց կարողացել էր վերահսկել իրեն ու ձեռքերին ազատություն չտալ: Մի բան, ինչը չկարողացան անել որպես քաղաքական գործիչներ ընկալվող Ռուբիկ Հակոբյանը՝ նախորդ, և Արտաշես Գեղամյանը՝ այս խորհրդարանում: Մանրամասն
  • Պատգամավորները տեղյակ չեն իրենց իսկ ընդունած օրենքից. Էթիկայի հարցերը կարևոր չե՞ն

    Պատգամավորները տեղյակ չեն իրենց իսկ ընդունած օրենքից. Էթիկայի հարցերը կարևոր չե՞ն

    Խորհրդարանականների վարքը քննարկող էթիկայի հանձնաժողովը, որի դիտարկման առանցքում հայտնված պատգամավորները հիմնականում ՀՀԿ-ականներ էին, գործեց ընդամենը մեկ՝ 5-րդ գումարման ընթացքում: Սեպտեմբերի 12-ին մեկնարկած աշնանային նստաշրջանի առաջին քառօրյայում էթիկայի հանձնաժողով չձևավորվեց: Ազգային ժողովի նոր կանոնակարգ օրենքը դրա գործունեության նոր պայմաններ և ժամանակացույց է սահմանել: 

    Յուրաքանչյուր նստաշրջանի առաջին քառօրյայի ժամանակ նոր հանձնաժողովի ձևավորումը այլև օրենքի պահանջ չէ, և հանձնաժողով կարող է ստեղծվել յուրաքանչյուր դեպքի համար միայն՝ խմբակցության կամ խմբակցությունների առաջարկությամբ: Ուշագրավ է, սակայն, որ ի վերջո հանձնաժողով ստեղծելու հարցը քվեարկվելու է ազգային ժողովում, ինչը նշանակում է, որ դրա ստեղծումը կախված կլինի իշխող մեծամասնությունից՝ ՀՀԿ-ից և ՀՅԴ-ից: Մանրամասն
  • ԱԺ 6-րդ գումարման դերակատարները. ով ինչ ծրագրով է եկել խորհրդարան

    ԱԺ 6-րդ գումարման դերակատարները. ով ինչ ծրագրով է եկել խորհրդարան

    6-րդ գումարման Ազգային ժողովի գործունեության 5 տարիների ընթացքում խորհրդարանական 4 քաղաքական ուժերի օրենսդրական գործունեությունը բխելու է նրանց նախընտրական ծրագրերից: Թե 4 ուժերից որը որքանով և ինչպես կկարողանա իրականացնել իր ծրագիրը, պարզ կդառնա առաջիկայում: Առաջիկայում էլ կփորձենք դիտարկել ՀՀԿ-ի, ԾԴ-ի, ԵԴ-ի և ՀՅԴ-ի ծրագրերի, գործունեության և քվեարկությունների համապատասխանությունը: Մինչ դա՝ տեսնենք, թե որ քաղաքական ուժը ինչ ծրագիր է ներկայացրել, որոնք են այդ ծրագրերի թույլ և ուժեղ, իրատեսական և չափազանցված կողմերը: Մանրամասն
  • «Չորսի» խորհրդարանը կամ ավելի անորակ լինելու նախադրյալները

    «Չորսի» խորհրդարանը կամ ավելի անորակ լինելու նախադրյալները

    6-րդ գումարման Ազգային ժողովը, որը կազմված կլինի 105 պատգամավորից, իր գործունեությունը կսկսի 4 քաղաքական ուժերով՝ ՀՀԿ, «Ծառուկյան» դաշինք, «Ելք» դաշինք և ՀՅԴ: Ամենաքիչը՝ 7 մանդատ, ստացել է ՀՅԴ-ն: «Ելք» դաշինքը կունենա 9, «Ծառուկյան» դաշինքը՝ 31 պատգամավոր: ՀՀԿ-ն 58 մանդատով՝ ներառյալ ազգային փոքրամասնություններին հատկացված քվոտավորված 4 մանդատներից 3-ը (1-ը տրվել է «Ծառուկյան» դաշինքին), ԱԺ-ում կլինի բացարձակ մեծամասնություն և կտնօրինի կառավարություն ձևավորելու «հսկիչ փաթեթը»: Մանրամասն